doft

något som jag alltid måste ha hemma, sommar som vinter men som betyder extra mycket under hösten är doftljus. har alltid varit känslig för lukter, om jag besöker ett hem som luktar otäckt men är fint i övrigt ligger lukten kvar längre i minnet än hur fint hemmet var. jag kan må dåligt en hel dag efter en otrevlig doftupplevelse. jag står inte ut om mitt hem luktar illa.

signaturdoften stavas vanilj. om ikea skulle sluta med sina perfekt vaniljglassdoftande ljus skulle jag bli väldigt ledsen.vanilj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!