del av mig

jag har inte talat så mycket om mig själv här i bloggen men tänkte nu presentera min underbara fyrfota vän som har en stor plats i mitt hjärta. sedan jag för två år sen flyttade till eget har vi inte bott tillsammans så ofta. han bor tillsammans med min familj dock brukar jag smyga med honom över någon natt till mig då och då eftersom han är bland det bästa jag vet.

lilla A är en spansk vattenhund3 år som lever det skönaste hundliv han kan ha tillsammans med husse, matte och lillmatte. det han gör mest om dagarna är att vara utomhus, gå promenader, busa och skälla, tigga hundgodis liksom vanligt godis, sova, gosa och bli kliad på magen.

här är en nytagen bild på en morgontrött kille invirad i duntäcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!