nattamacka och funderingar

efter en lätt jobbig dag där förnuftet till slut upplyste mig om att pluggandet för denna kväll var förgäves gav jag upp och bestämde mig för en tidig kväll.

tji fick jag, john blund kom inte utan funderingar kring livet dök istället upp så nu är smörgåsar bredda och the bryggt för att försöka lugna en orolig stjäl.

att känna att man inte vet vad man vill, vad man klarar av eller vad man gör är otroligt jobbigt och något som kan ge mig ångest till tusen! antar att jag inte är ensam om att gå igenom det men inte är det någon tröst. att låta känslorna flyta omkring ett tag är ett bra alternativ vet jag men något som är ovanligt för en tjej som allra oftast är noll eller hundra, svart eller vit, glad eller ledsen. ja, ni förstår!

nu är iallafall kvällssmörgåsarna redo att fortsätta ätas, theet vill bli drucket och tankarna ska bäddas undan så att jag får sova och vakna till en ny, förhoppningsvis bättre dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!