tisdag

hela december försvann förbi som ett asplöv blåser i vinden. kan varit den bästa månaden på året och även den jobbigaste. en lång och skön semester har det hunnits med, kära återseenden, kvalitetstid, god mat, bästa högtiderna har firats, glädjerus, sorgestunder och stora beslut att fundera över.

att ha två och en halv vecka att resonera fram sig ett framtidsbeslut är egentligen inte min kopp av the men då denna situation hepp hepp dök upp sådär så var det helt enkelt bara att infinna sig. det har grubblats, gråtits, pirrats, ändrats och försökts att ses i olika perspektiv. vet inte om jag har blivit något klokare av det men ett beslut har tagits och chansen ska tas. om allt går som bäst så har jag 3 år framför mig med plugg, i en annan stad, delvis ensam, nya möten, ovana situationer, studieteknik som ska sättas och en ny livssituation. en ny era. om knappa två veckor tar jag mina fötter med skräckblandad förtjusning mot stockholm och arbetsterapeutprogrammet! om jag tagit på mig för stora skor får tiden utvisa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!