en mysig måndag

har haft en bra dag.
efter jobbet snörade jag på mig joggingskorna direkt och gav mig ut på en tur i träningsspåret som ligger i nära kontoret, riktigt bra. en sakta mil blev det tillslut.

när jag kom hem möttes jag av en fin blombukett och en ännu finare sambo. anledningen till blommorna var för att vi för exakt fyra år sedan idag träffades för första gången. så nu vet ni det.

middagen blev även den lite festlig för att vara måndag med burgare och cola på ett av stans nattklubbsrestauranger.

nu gråter tyvärr benhinnorna lite av trötthet och sängen ropar efter mig, känns som det är bäst att lyda order.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!