helgens planer

efter denna förmiddag väntar en ledig eftermiddag med ärendeuträttning, träning och middag med familjen.

det ska dessutom packas och förberedas inför en morgondag som kommer ta oss till öland för traditionellt midsommarfirande med svärisar, svägerska, svåger och deras släkt + alla små kottar och mitt hjärta. har längtat i månader efter detta!

något som senast för ett år sedan fortfarande var rätt läskigt och ångestladdat i samband med "matproblematiken". under större delen av de senaste 6 månaderna och första halvan av år 2012 har jag mått väldigt bra psykiskt, har haft en kämparskalle till tusen och börjat våga trampa på dumma tankar och idéer.

så imorgon är det jag som tar med mig min bra envishet till ön och firar in sommaren med nära och kära. förhoppningsvis blir det ett par fler prövningar att övervinna under denna helg. go go go! 

  

 

Kommentarer
Postat av: vonskareng

åååh mys! blir inge öland för mig i år tror jag :(

2012-06-20 @ 18:54:37
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!