back!

tillbaka på spåret och även tillbaka på hemmaplan igen. det var ett tungt beslut att ta men nu har jag bestämt mig för att vänta med utbildning och hoppa av programmet efter drygt en månads studier. i efterhand är det en lättnad att faktiskt ha bestämt sig dessutom känns det bra att kunna återgå till det liv som jag hade innan flytten. lyan, jobbet, familjen och alla de som betyder mest är nu i min närhet igen.


mysmiddagarna med mitt hjärta likt den igår blir det fler av framöver igen.
Ugnsstekt lax med en röra på grädde, västerbottenost, senap och kryddor, ungsrostade rotsaker och sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!