fina torsdag


har en lugn torsdag på jobbet. längtar till morgondagen som efter jobbet blir en biltur med hjärtat mitt för att spendera helgen i stockholm tillsammans med storasyster & hennes b-friend som redan befinner sig där.

blir mysmiddag på bokad nyfunnen favvo-restaurang, något glas vin & eventuellt lite dans redan imorgon. lördagen kommer allt som oftast tillbringas i city för shopping såklart! har saknat storstaden lite sedan jag flyttat hem till lille-stad igen även om det givetvis är ett val som jag inte ångrar.

kommer alltid trivas i stockholm men att bo där just nu känns inte som något jag vill. det är fantastiskt hur bra jag har det som fått möjligheten att få testa, bara kunna släppa allt en gång och en gång igen för att välja om, välja rätt. väldigt tacksam över det!

Kommentarer
Postat av: buy essay

I love meet up with friends at any time that I want. I have not special days for this.

2012-03-29 @ 15:37:12
URL: http://custom-essay.ws/buy-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!