blå till två

jag har inte varit så privat här i bloggen men nu ska jag tala om något privat för er för det är nämligen så att jag och min sambo är nyblivna gudföräldrar till en liten kille på strax två månader. jag är så stolt!

om knappt en månad är det dags för dop och som gudföräldrar brukar man enligt tradition stå med vid dopcermonin bredvid prästen, vet dock inte hur det blir på detta dop då vi inte pratat ihop oss med föräldrarna ännu men hur som helst så vill man ju vara finklädd.

efter att vi bestämde oss för att matcha varann i klädväg, jag och min kärlek så har jag letat och letat och letat efter någon lite roligare färg än svart, grå eller vit att matcha. hittade ganska snart en blå fin klänning på nelly som jag skulle kunna tänka mig och därefter började det riktiga detektivjobbet. tillslut hittade jag äntligen en nyans på slips och bröstnäsduk som skulle kunna matcha. efter hetsigt klickande och knapprande på bankdosan är alltihop nu beställt.

håller alla tummar för att de ska stämma i verkligheten!
         

        

återkommer med resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!