protein & protein

dagens aktivitet:
cykel ca 9km
löp 5,5km
crosstrain ca 2,5km

proteinkälla 1
återhämtning direkt efter träning shake gjord på 0,75dl proteinpulver med smak av jordgubb och 2dl vatten.

proteinkälla 2
kvällsmål innan läggdags. ett skivat kokt ägg på två rågrutknäcke med kaviar.

proteinpulver och ägg som ni ser. jag trodde aldrig att jag skulle våga ge mig på proteinpulvret och ska erkänna att jag inte riktigt kan känna mig vän med det än men efter övertalning och långa diskussioner har jag gett mig på det.

ska göra ett blogginlägg senare där jag kommer diskutera och skriva mina åsikter och tankar kring proteinpulver och tillskott.

ägg däremot är något som jag skulle vilja kalla min vän, en väldigt nära vän. så gott, krämigt, enkelt, nyttigt & går att variera på många olika vis. är just nu inne i en dille-period på denna runda lilla råvara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!